שיש גרניט

שיש גרניט הוא השיש העמיד ביותר מכל חומרי השיש אשר קיימים בשוק ומכיל מעל 700 צבעים וסגנונות שונים מכל העולם

שיש גרניט הוא שיש אשר עשוי מאבן גרניט אשר מגיעה מהסלעים הקשים בטבע. אבן זו היא אבן טבעית וקשיחה, אשר עמידה לאורך זמן ולכן רוב המעצבים והאדריכלים אוהבים להשתמש בסוג אבן זה, במיוחד כאשר הם מתכננים מטבחים או שטחים אשר מצריכים משטח עמיד, איכותי וחזק.

השאירו פרטים לייעוץ מקצועי והצעת מחיר ללא עלות

שיש גרניט למטבח

אם חשוב לכם מטבח מעוצב המשדר יוקרתיות, אתם חייבים לשקול בחירה של שיש גרניט למטבח ולקחת בחשבון שני מרכיבים עיקריים:

  1. מרכיב האסתטיקה
  2. מרכיב הפונקציונליות.

שילוב של שני מרכיבים אלו יוצר לנו מטבח מעוצב להפליא אשר משדר איכותיות ויוקרה באחד.

שיש גרניט הוא השיש המתאים למשטח המטבח שלכם, וכן למקומות אחרים בבית כמו מרצפות, חדר אמבטיה, פלטות לחדר, דלפקים ועוד.

בנוסף לשיש הגרניט ניתן למצוא סוגי שיש למטבח שהם יותר ססגוניים כדוגמת שיש אוניקס שרבים קוראים לו שיש מואר בשל הייחודיות שבו או שיש קונצ'טו העשוי מאסופת חומרים מרתקת.

מהו שיש טבעי?

בדומה לארונות המטבח המוצעים ללקוח ממגוון חומרים ואיכויות שונות, כך גם משטח השיש למטבח. בשיש טבעי הכוונה לכזה המיוצר מאבן השיש עצמה, זו הקיימת בטבע. את חומר הגלם ראשית יש לחצוב ולאחר מכן, להעבירה תהליך הכולל ליטוש, חיתוך ואף התאמה. שיש טבעי קיים באזורים המתאפיינים בטופוגרפיה הררית וניתן למצוא סוגים שונים ממנו, לדוגמא שיש טבעי שמקורו באבן הנקראת גרניט.

יתרונותיו וחסרונותיו של שיש טבעי

חומרי הגלם השונים מביאים עימם יתרונות וחסרונות הייחודיים להם. על מנת לבחור נכונה את משטח השיש המתאים למטבח שלכם, יש להתאים את מאפייני חומר הגלם לצרכים שלכם:

יתרונות

●          מראה ייחודי- שיש טבעי מביא עימו מראה ייחודי וחד פעמי לכל משטח. רבים מחפשים אחר אותה ייחודיות ומראה גולמי שמביא עימו השיש הטבעי, בעוד אחרים עשויים להעדיף מראה מעודן יותר.

●          תחזוקה קלה- שיש טבעי הממוקם במטבח יסייע לכם לחסוך זמן ומאמץ בשמירה על נקיונו ומראהו. השיש דוחה כתמים כך שתוכלו לשמור עליו מבריק ללא מאמץ מיוחד.

●          עמידות גבוהה- מלבד מראה טוב ומיוחד, על משטח השיש במטבח להיות עמיד ביותר מאחר וטמפרטורה גבוהה, רטיבות ושריטות יאיימו על המשטח באורח יומיומי. שיש טבעי מתאפיין בעמידות גבוהה במיוחד, הן למשקלים והן לטמפרטורות גבוהות מאוד.

חסרונות

●          מראה ייחודי- כן, כן, גם יתרון וגם חיסרון. שיש טבעי לא מגיע עם קטלוג דוגמאות מאחר והוא נוצר כמחצב טבע ולא מעוצב בהתאמה אישית. עיצוב המראה הסופי שיתקבל במשטח למטבח אינו אפשרי במידה ואתם בוחרים בחומר גלם זה.

●          עלות- משטחים עשויים חומרי גלם סינתטיים המחקים את מראה השיש זולים בהרבה מהדבר האמיתי, שיש טבעי. השיש הטבעי בעל איכויות רבות ותדמית יוקרתית במיוחד ומחירו בהתאם.

●          חוסר אחידות- במידה ואתם מחפשים אחר מראה אחיד ומוקפד למשטחי השיש במטבח או בשאר חלקי הבית, שיש טבעי עשוי לאתגר אתכם. מציאת התאמה בין הדוגמא הקיימת על משטח השיש למשטח אחר, גם במידה ושניהם עשויים מאותו חומר בדיוק היא משימה לא פשוטה. 

מהם הסוגים הנפוצים של שיש טבעי?

כשאנו מדברים על שיש טבעי ותכונותיו אין אנו עוסקים במקשה אחת. קיימים סוגים שונים של שיש טבעי הנבדלים אחד מהשני בתכונותיהם, בעלות ובמראה שלהם. בשורות הבאות נעסוק בסוגים הנפוצים ביותר:

●          גרניט- הבחירה הפופולרית ביותר לשיש טבעי. מראהו המרהיב ותכונותיו החזקות הופכות אותו לבחירה המובילה לחומר גלם לשיש למטבח ואף לשימוש כחיפוי קיר. חציבתו של שיש הגרניט נעשית במספר מדינות בעולם.

●          קררה- בעל תדמית יוקרתית במיוחד הודות למראהו המדהים, נחצב באיטליה ועל מנת לשמור על מראהו יש לתחזקו באופן תקופתי.

●          קוורציט- אפשרות נהדרת לבחירה, במיוחד לחלל המטבח. השיש מתאפיין בעמידות גבוהה ובמראה מדהים. שיש טבעי שנחצב במספר מדינות.

●          אבן חברון- בחירה טובה לחיפוי שטחים מוגדרים לדוגמא- אדן החלון, גרמי מדרגות, אך פחות מתאימה כמשטח למטבח. השיש נחצב במדינתנו ישראל ובהשוואה אל סוגים אחרים לא מצטיין בעמידותו. מחירו של שיש אבן חברון נחשב לזול יחסית בהשוואה אל סוגי שיש טבעי אחרים.

עובדות על שיש גרניט

שיש גרניט הוא השיש העמיד ביותר מכל חומרי השיש אשר קיימים בשוק, הוא מכיל מעל 700 צבעים וסגנונות שונים מכל העולם.

הצבעים העשירים של שיש גרניט מקנים לו כוח וייחודיות והופכים אותו לשיש האידיאלי ביותר למשטחי עבודה הן לחדרי מטבח, רחצה, דלפקים, חיפוי קירות פנימיים וחיצונים, מרצפות ועוד.

לשיש גרניט סוגים שונים אשר כוללים בין היתר: שיש גרניט לבן, שיש גרניט חום, שיש גרניט שחור, שיש גרניט זהוב וכו' אשר יוצרים שיש ייחודי שרק קיים באבן הגרניט.

מאפייני הגרניט

הגרניט מתאפיין בחוזקה וקשיחות. הוא מגיע במגוון צבעים וסגנונות כגון: ורוד עם נטייה לאפור, שחור אדום או לבן.  שיש זה מגיע מהסלעים הקשים בטבע, הוא נחשב לאחד המשטחים החזקים והעמידים ביותר והוא מרהיב ביופיו. מעבר לכך ניתן להשתמש בו  לא רק במשטחי מטבח אלא גם כריצוף שיש באמבטיה, חיפוי שיש לקירות חדרי האמבטיה והשירותים, חיפוי לקירות חיצוניים, לקיר בודד במרכז הבית ואף לדלפקי שישי, רהיטים כגון: שולחנות במיוחד לריהוט גן ועוד.

שיש גרניט ביאנקו אנטיקו

סוג של שיש גרניט בשם ביאנקו אנטיקו המתאים לשלל עיצובים , שימושים וחללים.

שיש גרניט שחור זהב

סוג של שיש גרניט בשם גרניט גולד בלקליסט המתאים להמון מקומות בבית הנותן עיצוב חדשני ויוקרתי , צבע של השיש הוא שחור זהב. היכנסו לעמוד גרניט גולד בלקליסט.

שיש גרניט – מידע נוסף

שיש גרניט הוא מהפופולריים בעולם. בשל כך כמות המידע עליו היא עצומה, בנוסף באתר תמצאו מדריכים מקצועיים בנוגע לשיש גרניט. תוכלו לקבל מידע בנוגע למחירים, דוגמאות של שיש הגרניט, קטלוג גרניט, תמונות ועוד…

גלריית משטחי שיש גרניט

כאמור שיש גרניט מגיע בשלל צבעים, גוונים וסגנונות. אנו נראה לכם מעט סוגים של שיש גרניט המתאימים לכל מטרה.
להלן קטלוג משטחי שיש גרניט במגוון סגנונות וצבעים שבאפשרותכם לבחור. הקטלוג מתעדכן מפעם לפעם וניתן למצוא אצלנו באולם התצוגה צבעים נוספים.

יתרונות שיש גרניט

לגרניט יש יתרונות לא מעטים בניגוד לסוגי שיש אחרים אשר קיימים בשוק. 

אחד החומרים החזקים והאיכותיים הן בטבע והן בתחום במיוחד במטבחים ובחדרי אמבטיה.

עשוי ממגוון מינרלים חזקים כגון קוורץ

גרניט עמיד לאורך זמן ולא נשחק מהר

מגיע במגוון סגנונות וצבעים שונים.

ניתן להשתמש בו הן בבית והן בחוץ במגוון רחב של שימושים שונים.

שיש איטליאנו מתמחים בשימוש בשיש גרניט

כאמור שיש גרניט מגיע בשלל צבעים, גוונים וסגנונות. אנו נראה לכם מעט סוגים של שיש גרניט המתאימים לכל מטרה.

גלריית עבודות שיש גרניט

כנסו עכשיו לבחון את סוג וסגנון שיש הגרניט ממבחר מאות הגרניטים העצומים שיש לנו להציע לכם – קטלוג שיש גרניט למטבח.

בנוסף לשיש הגרניט ניתן למצוא סוגי שיש למטבח שהם יותר ססגוניים כדוגמת שיש אוניקס שרבים קוראים לו שיש מואר בשל הייחודיות שבו או שיש קונצ'טו העשוי מאסופת חומרים מרתקת.

למה לקוחות בוחרים שיש למטבח של איטליאנו?

שיש גרניט איכותי

שיש גרניט במחיר שפוי

כל סוגי שיש הגרניט

כל סוגי שיש הגרניט

דיוק בהזמנת שיש הגרניט

דילוג לתוכן